Έξυπνοι τρόποι γυμναστικής

Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το χρόνο μας σπίτι κάνοντας γυμναστική με έξυπνους τρόπους. Η δραστηριότητα της καθημερινότητας και οι οικονομικές δυσκολίες πολλές φορές δεν μας επιτρέπουν να γίνουμε μέλος σε κάποιο μεγάλο η έστω και μικρό γυμναστήριο.

Ένας εύκολος και απλός τρόπος αερόβιας και ανερόβιας άσκησης σε συνδυασμό είναι να τρέξουμε τουλάχιστον μισή ώρα το πρωί μετά από τον ύπνο πίνοντας 1-2 ποτήρια νερό για να έχουμε τους ηλεκτολύτες μας σωστά ρυθμισμένους και γυρνώντας στο σπίτι να κάνουμε κάποιες ασκήσεις για 15 λεπτά όπως push ups, βαθύ κάθισμα σε επαναλήψεις (squat), προβολές, κοιλιακούς και ραχιαίους. Όλα αυτά μόνο με την επιβάρυνση του σώματος μας. Εάν θέλουμε να επιτύχουμε κάποιο μεγαλύτερο αποτέλεσμα όσον αφορά την σωματική διάπλαση καλό είναι να προμηθευτούμε μπάλες γυμναστικής, λάστιχα, αλτήρες και να συμβουλευτούμε κάποιον έμπειρο για το ασκησιολόγιο μας.

 

personal trainer, Τζανουδάκης Γιάννης