Συμβουλές διατροφής και καλής υγείας για αθλούμενους και μη.

  • Δεν τρώμε όταν είμαστε κουρασμένοι, εκνευρισμένοι, αδιάθετοι και όταν δεν πεινάμε.
  • Χρειαζόμαστε πολλά και μικρά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας.

και για να σας βοηθήσω καλύτερα σας προτείνω

  • τυποποιημένα προϊόντα = πολλά συντηρητικά (αποφυγή)
  • τηγανιτά, τσιγαριστά αλμυρά = άχρηστα και βλαβερά για την υγεία (αποφυγή)
  • αντικαθιστούμε τα βούτυρα με παρθένο ελαιόλαδο.
  • πολύ ζάχαρη = απότομη αύξηση στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα (αποφυγή).
  • αναψυκτικά = πάρα πολλές χημικές ουσίες (αποφυγή)

Η διατροφή ενός μέσο αθλούμενο θα πρέπει να είναι χαμηλή σε λιπαρά, ελαφρώς υψηλότερη σε υδατάνθρακες χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (όπως δημητριακά ολικής, μακαρόνια ολικής, γλυκοπατάτες
Πολύσπορο ψωμί, ξηροί καρποί, πορτοκάλια) οι οποίοι μας δίνουν ενέργεια στην καθημερινή εργασία μας ή στην άσκησή μας.

Πρέπει να είναι πλούσια σε πρωτεΐνες για την σωστή λειτουργία και την αναδόμηση των μυών. επίσης καλό είναι να προσθέσουμε στην καθημερινότητά μας και ανάμεσα στα γεύματα, φρούτα, λαχανικά δεδομένου ότι έχουν υψηλές αντιοξειδωτικές δράσεις. Τέλος προτιμότερο είναι να λαμβάνει το σώμα τόσο ζωικές όσο και φυτικές πρωτεΐνες.

συμβουλές διατροφής, φυσική κατάσταση, απώλεια βάρους, Τζανουδάκης Γιάννης